Käyttöehdot
Toimitusehdot
Nämä toimitusehdot ovat voimassa toistaiseksi.
Verkkokauppa
Lapin murre
Mäkiruonalankatu 58
94700 Kemi
0400 725936
info(a)lapinmurre.fi
www.lapinmurre.fi
2173153-1
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna
Klarnan kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu, mobiilimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Klarnan kautta maksuvaihtoehtoina on lasku ja osamaksu. Klarna Laskulla maksaessasi lasku lähetetään sinulle sähköpostiin. Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä. Tarkemmat tiedot löydät Klarnan nettisivuilta osoitteesta www.klarna.fi
Valitsettuasi Klarnan maksutavaksi hyväksyt Klarnan luottoehdot. Täältä löydät Klarnan ajantasaiset palveluehdot. Pääset täältä tutustumaan Klarnan yleisiin luottosopimusehtoihin.
Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Lapin murren yleiset ehdot.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos tilausvahvistusta ei tullut tai sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Lapin Murre
Mäkiruonalankatu 58
94700 Kemi
0400 725936
info(a)lapinmurre.fi
www.lapinmurre.fi
2173153-1
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Jos tuotetta on varastossa, pyrimme lähettämään tuotteet 1-2 arkipäivässä. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanottaessa.
Kuluttajan toivotaan tekevän palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@lapinmurre.fi ennen tuotteen palauttamista. Tämä sen vuoksi, että osaamme odottaa lähetystä ja sitä kautta prosessoida palautuvat tuotteet ja rahojen palautuksen mahdollisimman nopeasti. Kuluttaja voi palauttaa viallisen tuotteen/tuotteet ilman kuluja. Palautus lähetetään osoitteeseen: Asiakaspalautus/Lapin Murre, Mäkiruonalankatu 58, 94700 Kemi. Muissa tuotepalautuksissa -ja vaihdoissa kustannuksista vastaa asiakas.
Viallisen tuotteen kohdalla palautuskustannuksista vastaa Lapin Murre
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista joudumme perimään 15 euron käsittelykulun.
Ongelmatilanteet
Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Lapin Murrelle sähköpostitse osoitteeseen info@lapinmurre.fi Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Lapin Murren antamien ohjeiden mukaisesti (kohta Palautusehdot).
Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Lapin Murre palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.